keizersnede is uitgesteld.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zealda, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zealda

Zealda Lid

1 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zou het zover zijn. Weet de datum al een ruime tijd. Vanwege mijn gezondheid hebben ze besloten een keizersnede met 38 weken te gaan doen.
    Het is wel eerder gezegd dat het uitgesteld kon worden vanwege personeel te kort in het ziekenhuis. Het hing er eigenlijk vanaf hoeveel spoed gevallen er zouden komen.

Begin volgende week zal het zover zijn, welke dag precies is nog niet bekend. Maandag morgen word ik gebeld. Kan ook dus wezen dat ze maandag zeggen dat het die middag word.

Meer dames die dit mee hebben gemaakt?

Ergens vind ik het heel teleurstellend. We hadden ons er al zo op ingesteld. Familie ingelicht dat we vandaag niet bereikbaar zouden zijn en zouden bellen als we er klaar voor zijn.

2. Peppa

Peppa Actief lid

14 aug 2015
    155
    0
    16
    Oo das wel balen ja! Erg teleurstellend
    Wanneer hebben ze afgebeld?

Succes met de allerlaatste daagjes

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Want het zou eigenlijk vandaag zijn begrijp ik? Ik volg het niet helemaal geloof ik 😊

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.315
    2.598
    113
    Oei dat is,zeker even flink slikken.
    Wij wisten bij de tweede ook al 5 weken de datum en had denk ik wel even een potje gejankt omdat ik behoorlijke bekkenklachten had.

5. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh dat is balen zeg! Ik weet hoe je je voelt.
    Ik zou ingeleid worden en moest smorgens bellen of er plek was, rond 7 uur. Netjes gedaan en er was plek dus wij aankleden en wilden gaan eten, werden we gebeld dat het niet doorging.
    Baalde echt flink, je vertelt het je halve familie dus die houden er ook rekening mee, daarnaast stel je je er gewoon op in.
    Wij konden uiteindelijk gewoon de volgende dag terecht, maar succes nog ff dit wekend!!

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh nu staat het er boven.. Maar ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn hoor. Ik vind eigenlijk dat ze je nu een vaste datum moeten geven. Maar ik weet niet of dat mogelijk ik..

7. Zealda

Zealda Lid

1 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loop nog steeds rond als een zeekoe. :(

Om 10 uur kunnen we bellen of het vandaag of morgen word.

8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

En weet je al welke het is geworden ?? Hoop voor je vanmiddag succes!

Deel Deze Pagina