Grappig wat voor uiteenlopende dingen mensen bij de soep eten. En dat soep bij velen kennelijk niet vult. Wij eten altijd soep met stokbrood, heel simpel. Soms wel kruidenboter erbij Maar ik ben niet zo'n soep eter, ik heb na een bordje/kommetje echt wel genoeg. En zit dan ook vol. Maar dat ligt misschien ook aan de soort soep die iedereen eet. Mijn moeder maakte altijd zulke dikke soep dat je je lepel erin rechtop kon zetten. Ik at die dan ook vaak met een vork
Ciabatta pizza. (voorgebakken ciabatta door de helft gesneden met daarop plakken ham tegen vocht, tomatenpuree/pizzasaus, ui en een beetje kaas. Of gewoon stokbrood/soepstengels.
Mijn hobby is brood bakken. Dus een heerlijk gebakken kruidenbrood, knoflookbroodjes, kaasbroodjes, stokbrood o.i.d. staat er eigenlijk altijd op tafel bij de soep. Je huis ruikt er ook nog lekker bij ha ha.
Gebakken boterhammen (met salami, knoflook, paprika, ui, franse kaas tomaat en italiaanse kruiden) Springrolls saucijzen/worstenbroodjes bapao kaasbroodjes Stokbrood met smeersels Niets en dan de soep aanvullen met pasta, orzo of zoiets erin Wraps Broodjes ei of broodjes gezond Ook totaal afhankelijk van de soort soep
Haha nou ja echt rechtop zetten lukte niet helemaal. Maar de soep was wel zo dik dat als je een lepel nam, er alleen groente op lag en bijna geen vocht. Dus ik begon vaak wel met een vork ja, maar ik hou ook niet zo van lepels
wij doen ook vaak ''luxe'' hamburger bij de soep. Met kaas, ontbijtspek uit de oven, rode ui, tomaat, komkommer, augurk, sla bbq saus of een goede biologische ketchup op een broodje. Super lekker! en anders gewoon focaccia of stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter en zelfgemaakte pesto.
Oh ik hou van soep en we eten dat ook vaak in het weekend Ze zijn vaak zo gevuld dat er niet veel meer bij hoeft. Ik hou ook van brood bakken dus meestal eten we dat er bij met wat kruiden boter ofzo. Maar in jouw situatie is dat natuurlijk niet snel. Tosti's van zelf gesneden brood (dikke plakken) kan je van alles tussen stoppen Of maak van een turksbrood/baguette een soort pizza Kleine gehaktballetjes Verschillende soorten salades kan met aardappel of bulger Oh er is zoveel mogelijk wat je van te voren al kan klaar maken