Hotelkamer aan het zwembad in Spanje, Griekenland, Portugal of Cyprus?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Divarg, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Wij willen in september met onze dochter van dan bijna 1.5 jaar oud een weekje naar een hotel met of een privé zwembad(stukje) of het terrasje van de hotelkamer direct aan het zwembad zodat we onze dochter in de gaten kunnen houden terwijl ze slaapt bijvoorbeeld en ook snel weer 'thuis' zijn waar we alles bij de hand hebben.
    Mag best luxe, budget zo rond de €2000,- voor 2 volwassenen. Vila's en huisjes zijn ook oké maar de luxe van een restaurant (al dan niet all inclusive) is wel heel relaxed, hoeven we nooit te koken :D Groot of klein hotel/accommodatie maakt niet zoveel uit.
    Als ik google vind ik vooral dergelijke hotels in Turkije en daar gaan we liever niet heen.
    Wie weet wat? Alvast bedankt!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
  3. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Wij gaan naar Zakynthos, zitten dan op de begane grond bij het zwembad.
    Staat heel goed aangeschreven met een goed restaurant erbij.

Zie de website: HOME / Erietta Luxury Apartments

4. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Mag het ook Turkije zijn want dan weet ik dat daar tony's castle zit.

5. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Ziet er mooi uit! Alleen erg klein basic zwembad lijkt het.
    Hebben jullie gewoon alles los geboekt? Vlucht en appartement bedoel ik?

6. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Of het zwembad echt erg klein is weet ik nog niet, valt denk ik wel mee als ik op Zoover kijk. We nemen zelf speelgoed mee dus de meiden zullen zich wel vermaken denk ik ;)

We hebben geboekt via Sunweb, het is vanaf het vliegveld ongeveer een half uurtje dan met de bus en bij de appartementen kun je een auto huren als het goed is dus dat zullen we dan rechtstreeks daar doen.

We gaan er half juli naartoe dus nog heel even wachten maar we hebben er mega veel zin in.

De prijs vond ik wel mee vallen, was voor 2 weken hoogseizoen, vlucht en transfer en bagage 3500 euro. Vorig jaar hadden we daar een flink tegenvallende stacaravan voor.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Wij hebben hier jaren geleden op de begane grond gezeten, voor het zwembad, ideaal, toen was onze dochter 1 jaar https://t.neckermann.nl/nl/_12040Ak/Appartementen-Isla-Paraiso.aspx?channel_code=1775&product_code=109456548&utm_medium=aff&nec_medium=cpc&nec_source=google&nec_account=Neckermann-API&nec_campaign=API+%7C+Spanje+%7C+Acco+%7C+All&nec_adgroup=Acco+%7C+Appartementen+Isla+Paraiso&nec_term=%2Bisla+%2Bparaiso+%2Bmenorca&gclid=CJi2v-bM5cwCFQeVGwoddmcKiw&gclsrc=aw.ds

Was wel net voor het hoogseizoen, toen was het niet overvol en gewoon gezellig. Wij hadden ter plekke gewoon voor een paar dagen half pension erbij geboekt, was goedkoper dan vooraf. Bovendien heb je ook je eigen keuken en kun je in de buurt ook uit eten, dus ik wou niet voor alle dagen in het restaurant eten van het hotel.

8. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Bedankt voor de suggesties! Ik ga lekker vakanties snuffelen :D ik hou me aanbevolen voor meer tips!

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ik ben net 2 dagen terug van onze vakantie vanuit kreta
    Wij zaten met 2 volwassenen voor 1900 euro all inclusive in een appartement met alle eten en drinken in bijbehorende restaurant
    Je kon kiezen uit appartement met zee zicht of zicht op de binnen tuin en er waren ook appartementen met een prive zwembad en zitje bij t huisje

20 min van Heraklion af in Stalis. Ik heb er een top tijd gehad met zeer vriendelijk personeel en ook goede service met mogelijkheid tot auto huur bij t hotel

Sentido Blue Sea Beach Hotel: stalis hotels, accommodation crete, travel stalis

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
  11. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.076
    12.030
    113
    Wij zitten nu op Mallorca, accommodatie Viva Mallorca. Een appartement met tuin die is afgesloten, je loopt zo het zwembad in, en strand is ook op loopafstand. Zoontje vindt alleen het water te koud, maar er is ook een binnenzwembad en speeltuin dus we vermaken ons prima! Wij hebben alles los geboekt, je moet dan kiezen voor appartement privilege op de site van viva Mallorca. All in, half pension, ontbijt of zonder verzorging, het is allemaal mogelijk!

Deel Deze Pagina