Ik mag vanavond weer werken en dus koken voor 12 man. Lekker met dit weer... We eten Nasi met kroepoek en satésaus. En als ik er de kracht voor heb, bak ik er nog een eitje bij.
Momenteel wordt er iedere dag voor ons gekookt door allerlei vriendelijke mensen uit de kerk ivm de geboorte van de tweeling en bijbehorende drukte. Super lief en lekker, iedere avond weer een verrassing. Net werd het eten al gebracht; rode bietjes met aardappelen en een gehaktbal. Zelf eten we nooit zulke typische Hollandse kost want als ik dat maak is dat lang niet zo lekker, maar daarom vind ik het nu extra lekker, weer eten zoals m'n moeder vroeger kookte, haha.
Broodjes hamburger met een salade. En straks kook ik 4 dagen in 't voren voor mijn vriend, omdat ik er volgende week niet ben.
Hier vandaag weer eens een pan couscous gemaakt. Niks uit een pakje of zakje maar alles lekker vers. Geleerd van mijn schoonzusje en zij weer van een Marrokkaanse vriendin.
Hier vanavond een koude pasta. Met gerookte kip, rucola, cherry tomaten, pijnboompitten, pesto, pasta en een beetje kaas.