Gister: gekruide bakaardappeltjes lekkerbekje in bierbeslag sla met tonijn, olijven en tomaten Voor vandaag kijk ik nog even in dit topic haha, want heb nog geen idee.
Curry met vis, broccoli uit de oven en rijst. Zoon sport vandaag 3,5 uur dus een goede gezonde maaltijd daarna vind ik erg belangrijk. Maar heb zo geen zin om te koken vandaag
Mexicaanse mix van kidneybonen, tomatensaus, rode paprika, mais, ui, gehakt en zwarte olijven met gekookte aardappelen en komkommersalade, en een ijsje als toetje.
mijn vriend maakt zelfgemaakte hamburger met cheddar kaas ontbijtspek (uitgebakken) gebakken uien en een gebakken ui. Met salade en gebakken aardappeltjes.
Thaise soep (zelf gemaakt) met stokbrood en smeersels en wat rauwkost. Voor de kinderen macaroni van gister. Morgen zelf gemaakte kipkerrie en zaterdag kibbeling met saus, gebakken aardappel en worteltjes/erwtjes.
Op het menu staat eigenlijk penne met tomatensaus, mozarella, spinazie en gehaktballetjes uit de oven. Maar heb er eigenlijk geen zin in. Dus kan zomaar veranderen als ik met man heb overlegd.
Lekkerrrr!! Hier broodje caribbean burger.. Kipgehaktburger, met gegrilde ananas en kerriesaus. Zin in') Voor mezelf met salade (mix, gegrilde nectarine en geitenkaas. En ja ...honing) Voor de rest: met ovenfriet hoop ik... Heb geen bakpapier.meer