De bedoeling was zelfgemaakte tomatensoep maar toen belde vrienden 2 uurtjes geleden of we kwamen bbq'en..
Gisteren koude pastasalade met tonijn, spekjes, komkommer, tomaat, maïs, augurken, zilveruitjes, zwarte olijven, gekookte eitjes en een dressing van magere yoghurt, mayonaise, paprikapoeder, teentje knoflook, zwarte peper, paprikapoeder en citroensap. Vandaag zelfgemaakte kippensoep met brood.
De kinderen zijn uit logeren dus we verwennen elkaar mey lamskoteletjes, groene asperges en gebakken aardappels.. Niet dat de kinderen dat niet zouden lusten, maar nu hoeven we niet te delen én ik kan een keer mijn eten opeten terwijl het nog warm is (normaal zijn er eerst hongerige mondjes te voeren..)
Wat doe je verder in die shoarma schotel? Wij eten vandaag nachos als de kleine op bed ligt. Met gehakt, ui, paprika, mais, kidneybonen, kaas en salsasausje
We zijn pas laat thuis, nu nog onderweg en duurt nog een halfuur. Gaan zo maar knakworstjes op een broodje doen. Lekker
vandaag : aardappels, sperziebonen en mais, knakworst en vis en nog 2 kippepootjes die over waren. lekker restjes op maken dus. morgen spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus met veel kruiden, knoflook, champignons, ui, paprika,gehakt, tomaatjes, zongedroogde tomaatjes,olijfjes en zelfgebakken foccacia's. dinsdag: aardappels, cordon-bleu en verse groente die ik morgen haal. woensdag: wraps gevuld met kip, groentes, zoetzure saus(met hulp van conimex) met salade en knoflooksaus. donderdag: gebakken aardappels met groente en gehaktballen. vrijdag : gegrilde zalm en kip, soep en salade. zaterdag of zondag : 1 x frietjes en snacks en hopelijk 1 x bbq.