Vandaag restjes verwerken.. Restjes groenten (bloemkool, broccoli en wortel) en restjes aardappel blokjes door elkaar heen in een ovenschaal met een pot aardappelanders tuinkruiden-knoflook erdoorheen, geraspte kaas erover en de oven in! Ben altijd blij als ik restjes nog enigszins lekker kan verwerken.
Ik maak een zuurkool stampot alleen heel anders dan normaal. Met zoete aardappel, zuurkool, spekjes, ananas en een appel. Dan laagje kaas erover en in de oven. Ben heel benieuwd. Ik ben echt zot op zuurkool maar m'n man niet. Misschien vind het dit wel lekker 😊
Champignonnensoep en voor straks, als mijn zoon op bed ligt, een Muffin Met Botercreme..... fantastisch
Wij hadden tagliatelle met salami blokjes, champignon, broccoli, Boursin en wat geraspte kaas. Was echt heerlijk!
Vandaag . Rijst met varkensvlees in smoorsaus , paprika / ui. , kroepoek . Morgen aardappels, spinazie in crème fraice met kruiden en kipkluif / vis. Woensdag: pizza
Aardappelblokjes met tijm en rozemarijn, speklapjes en broccoli. Morgen pasta saus uit de vriezer, pasta koken en een salade erbij
Ik had voor mijn man en ik een tartaartje gebakken en voor N een hamburger. Spinazie uit de diepvries erbij. N kreeg gebakken krieltjes en wij aten krieltjes met schil uit de oven. Als toetje eet N graag fruit.
Maaltijdsalade: Gegrilde kip, zoete aardappel en spruitjes uit de oven, rauwe spinazie, bleekselderij, spekjes en dressing