Was alles in principe "kant en klaar" ? Of heb je bepaalde dingen nog gemaakt? Gaan we hem volgende week maken!
Wij hadden gisteren een zelfgemaakte maaltijdsalade met stokbrood en smeersels ernaast. Vandaag rijst met babi ketjap en komkommer en sperziebonen
Vanavond her "studentenprakje" die hier enkele tijd terug op stond. Spinazie, kip, kruidenkaas, cashewnoten, spagetti en champignons. Ben benieuwd!
Ik snijd altijd kipfilet in kleine stukjes/reepjes, daar gyros kruiden en een eetlepel olie overheen en even laten marineren. Uitje en paprika bakken en dan de kipfilet erbij. Het sausje maak ik van 6 eetlepels magere yoghurt en een zakje mix voor aioli van Duyvis. Dun gesneden ijsbergsla (klein zakje bij AH). En de komkommer snijd ik dun met een kaasschaaf en daar doe ik dan wat knoflookpoeder, zout en peper op. Het is geen enorme portie groente, maar er kan altijd een salade bij als daar behoefte aan is
Zelf gemarineerde kip gyros gemaakt met zelfgemaakte knoflooksaus in een pita broodje. Voor morgen alvast weer een grote pan versr pastasaus gemaakt met tomaten uit eigen tuin. Kilo's en kilo's tomaten komen eruit