Vandaag kippensoep (net gemaakt) en stokbrood met kaasjes en kruidenboter. Gister had ik een hartige taart gemaakt van een restje pasta van de dag daarvoor. Aanrader!! Op deze manier konden we er alle 4 weer van eten.
Krieltjes, chanpignons, sugar snaps en paprika gewokt met runderchipolataworstjes. Gisteren stamppot spruitjes broccoli met kaas en spekjes, morgen kip piri piri en rösti rondjes uit de oven met worteltjes
Kip met ananas en champignons, gebakken aardappelen voor man (restje gekookte aardappen van gisteren opgebakken) en puree voor de kinderen en mezelf. Daarbij boontjes gekruid met nootmuskaat en knoflook.
Gister spruitjes stamppot met rookworst. Vandaag varkenshaasmedaillons met champignonsaus, rosti’s en doperwtjes/worteltjes erbij!
Hollands stoofpotje met kip, doperwtjes, champignons en ontbijtspek. Daarbij eten we rösti en ijsbergsla.
Kipspiesjes met mihoen en satesaus van Jamie Gisteren Thaise curry met naanbrood, kan je me echt voor wakker maken, smaakt telkens anders en er gaat altijd voor een volgende keer in de vriezer!
Heb nog wat quiche van.gisteren over is genoeg van mij en dochter met daarbij zoete aardappelblokjes uit de oven en gegrilde groente.