Ik denk dat ik lekker een pizza bestel samen met m'n oudste zoontje. Mijn man ligt te maffen want die heeft het hele weekend nachtdienst en mijn jongste zoontje gaat zo logeren bij oma. Lekker onderuit gezakt op de bank met een pizza vind ik dus een prima plan
Hier ook totaaaaal geen zin om te koken. Zou t liefst wat bestellen haha Maar we eten aardappeltjes, salade en kip
Dit schuift even door. Zoon is niet lekker en wilde alleen maar tegen me aan liggen. Dus kookvoorbereidingen tijdens zijn middagdutje lukten niet. Het wordt nu vriezer eten: patat en snack en zoon een aardappeltje en wat diepvriesgroente
Bulgursalade met geroosterde groenten (courgette, aubergine, ui, tomaat, paprika) en gegrilde shaslicks van lamsvlees
Net eten besteld. Tandoori chicken met rijst en naan. Geen zin om klaar te maken wat ik had gepland. Wordt pas om 19.30 bezorgd, maar is niet erg. Ik ben toch pas om 18.45 thuis.
Stoofvlees, ik ben benieuwd of deze keer het vlees wel zacht word.( vorige keer deed ik er telkens koud water bij ipv warm water, super dom) Heb de tip gekregen om het in de oven te doen (5 uur lang) op 80 graden. We gaan het zien vanmiddag haha.