Mexicaanse wok schotel met kip. Wraps voor de kids erbij. spruiten/paprika stoofschotel met rijst ( bloemkoolrijst voor man) Zelfgemaakte erwtensoep met rookworst en tosti voor wie wil. Dit is voor de komende 3 dagen
Vandaag relax dagje met zoon. Heb dus een bakje zelfgemaakte pastasaus uit de vriezer gehaald (met tomaten enz uit eigen tuin) en hoef dus alleen maar pasta erbij te koken. Ideaal
Aardappeltjes met rozemarijn en zeezout uit de oven, gegrilde groenten (aubergine, paprika, courgette, tomaat, ui) en een kabeljauwpakketje
Kinderen: steak met worteltjes en erwten en restje gebakken aardappelen. Was net genoeg voor ze. Wij: pasta met gehaktballetjes en champignons. Vergeten gehakt in te vriezen en wilde er soepballetjes van maken maar zag toen dat de champignons ook op moesten dus maar door de pasta gedaan.
Mag ik vragen wat jij in het kabeljauw pakketje doet? Ik wil meer vis eten maar kom niet verder dan kibbeling..
Ik gebruik als ‘basis’ dit recept: https://uitpaulineskeuken.nl/2015/04/kabeljauwpakketjes-uit-de-oven-2.html Pas af en toen wel wat dingetjes aan. Nu had ik er bijvoorbeeld geen spinazie bij gedaan, een andere keer doe ik er knoflook bij etc.