Stokbrood met tapenades en smeersels, gehaktballetjes, garnalenspiesjes, kipspiesjes, lamsspiesjes, kaasjes en worstjes, rauwkost etc. Hapjesavond
Voor dochter en mij was de bedoeling maisbrood met een groente omelet en hüttenkäse.. Maar dat f..kding is grandioos mislukt. Dus eten we nu maisbrood met een gewone omelet. En nog een boterham met kipfilet en komkommer met wat peper en zout. Dochter wil ook nog een cracker met geitenkaas. Zoon zit aan de boterhammen met appelstroop.
Een salade met stukjes kip, kikkererwt, courgetti, tomaatjes, gegrilde paprika, crispy bacon en misschien nog wat stukjes asperge als ik die kan vinden. En uiteraard een heerlijke dressing en stukje brood erbij. Nu al zin in
Een zelfgemaakte maaltijdsalade met veel groente er in. En gebakken aardappeltjes erdoor. Ernaast zalm uit de oven
Drukke dag vandaag en geen zin om te koken. Man en oudste kinderen eten pizza, zoon eet een boterham met daarbij wat fruit en rauwkost en ik eet een maaltijdsalade met zalm en avocado.
Ik heb nog een prutje gehakt/paprikamengsel over van de wraps van paar dagen terug. Daar gooi ik straks een potje kidneybonen doorheen en hüttenkäse erover. Verder maak ik couscous klaar.
Tomatensoep met een mini pizza en kruidenstokbrood. Dochter wilde een gewone boterham met kruidenkaas.
Wij zijn uit eten geweest als afscheid van mijn werk. Ik had: rundercarpaccio en varkenshaas met champignonsaus Vriend: stokbrood met kruidenboter en tapenade. En de kipsate Kinderen eten bij oma en die aten pannenkoeken
Gister hadden we gewoon broodjes/stokbroodje met beleg Vandaag: aardappels, bloemkool en draadjesvlees