Vandaag mosterdsoep met brood, lekker makkelijk! Vriendlief moet op tijd gaan sporten, dus geen tijd eigenlijk om iets anders te maken Ik kom om 17:10 thuis en vriendlief om 16:45 dus hij laag het hondje uit, dan even soep opwarmen... Om 17:30 a 17:45 moet hij weer weg.... Dus dan word iets anders maken moeilijk
Spaghetti voor man en kids. Lekker snel klaar namelijk. Voor mijzelf nog bami over van gister. Heb late dienst.
Gister hadden we kliekjesdag. Voor L. had ik tomatensoep en een groenteomelet. Vandaag rode kool met hachee. -x- Mooiezomer
Aardappels, spruitjes op oosterse wijze of met kaas ben ik nog niet over uit en varkensrollade Morgen shakshuka, . Woensdag zelfgemaakte snert met brood en omelet/ knakworst Donderdag pasta, met zelfgemaakte tomatensaus met gehakt. Vrijdag asperge quiche/hartige taart en de kids krijgen dan wraps Zaterdag aardappels, sperziebonen, kip. Zondag patat.
Gisteren hadden we een pizza besteld omdat er net terug waren van vakantie. Vandaag broccoli met kaas-kerrie saus uit de oven, een vegetarische kipkrokant burger en mais-courgette pannekoekjes
Rode kool met appeltjes en de heren vissticks uit de oven En roti rondjes. Ik heb een stukje kip en aardappelpurree.
Bloemkoolrijst met gele curry en ei. Dochter krijgt een portie zonder currysaus en een beetje curry saus om te proeven