Eten bij mn schoonouders Er staat zuurkool en boerenkool (stampot) op het menu. Ik kies de zuurkool. Man boerenkool. Zoon beide denk ik
Scholfilet met salade van paprika tomaat en komkommer met yoghurt olijfolie peterselie peper zout en knoflook.
Ik een bloemkoolpizza met tomatensaus, tonijn, rode ui, geraspte kaas en olijven. Dochter broccoli, gekruide aardappeltjes en vegetarische vissticks.
Heb nog over van gister, was zo super lekker. Bieflap gewokt met sugarsnaps, sjalotten, paprika en champignons met een saus van bruine suiker, sojasaus, gember, sesamolie en knoflook. Smaakte nog beter dan van de Chinees al zeg ik het zelf
Bolletjes met gyros, ijsbergsla, plakjes tomaat, eventueel plakje kaas en uiteraard knoflooksaus. Morgenavond erwtensoep, lekker!
Bruine bonen met spek en uien en een cordon bleu erbij. Kan bijna niet koken word misselijk van de geuren dus lekker makkelijk allemaal deze week
Lasagnette. Dat is echt het enigste wat wij uit een pakje eten. omdat het gewoon zo onwijs lekker is Haha. Voeg zelf extra toe: 2 tomaten, half bakje champignons, half pakje gerookte spekjes en gebroken lasagne bladen. Eten er 2 dagen van, samen met broodjes uit de oven.