Een krokante snack ( buitenkant heeft wat weg van een kroket ) met een soort kerrievulling en een gekookt ei in het midden...volgens mij echt iets wat hier (groningen) weg komt
Wij aten een broodje gezond. Alleen net na mijn avondienst ben ik perongeluk bij de macdrive beland en kocht een big tasty
Eierbal! Ik wist niet eens dat dat niet een algemeen bekende Nederlandse snack was, maar echt iets uit deze omgeving. Ot: ik had een broodje ovenkroket. Oké, twee. En vanavond de restjes Chinees van gisteren.
Wij eten weer speciaal geteelde regio gebonden groenten, want Witlof lusten ze hier absoluut niet!! Kniflof met ham en kaas, gebakken aardappeltjes, ceasar salade en kippenbouten
Heb van Mn werk een onwijs mooie grote rollade gekregen. Mn leidinggevende heeft hem zelf gekruid en gebonden. Mocht hem absoluut niet braden, was zonde van dit mooie stuk vlees. Moest hem in de oven doen zei die, dus hij gaat er zo vast in. Gigantische stuk van zn 1,5kg. Eten er aardappeltjes en stoofpeertjes bij.
Zouden vanavond soep met een broodje eten maar heb niet genoeg voor al het bezoek dus dat dan maar morgen. Gaan nu pizza bestellen.