Spaghetti. Volkomen spaghetti pot saus en gehakt. Net terug van werk. Lekker makkelijk en geen kind dat miept
Salade op een Mexicaanse style. mails, bruine bonen, zoete aardappel, rode ui, kip met Mexicaanse kruiden. Zal er vast nog wel wat in gedaan hebben met herinner ik me niet meer.
Aardappels uit de oven, salade van zoetzure komkommer en veldsla en zalm uit de oven met citroen, kruidenkaas en pijnboompitjes. Ik kijk er al de hele dag naar uit!
Pulled chicken in eigengemaakte bbq-saus uit de crockpot (mijn allernieuwste keukenspeeltje ) Op ciabatta met rucola en peen julienne
Oh wat leuk je hebt er een! Smakelijk alvast! Ik eet dan wel geen vlees, maar het klinkt voor een ander wel als een leuk gerecht om je nieuwe speeltje mee uit te proberen Hier eten we vanavond ook weer uit de crockpot. Toevallig hetzelfde stoofgerecht als vorige week. Met flespompoen, linzen en spliterwten. Want die blijft lekker haha.
Ja wij eten wel vlees. Maar ben ook zeker van plan om lekkere groente stoofgerechten te maken of soepen en curry's. Maar nu nog wel even oefenen en uitproberen. Maar ik vind het een geweldig apparaat! Vereist alleen wat meer vooruitdenken en planning haha
Dat vooruitdenken en plannen gaat vanzelf makkelijker. Ik moest in het begin inderdaad wel even wennen aan het vooruitwerken, maar nu gaat het zo makkelijk dat het mij echt tijd bespaard.