Ik heb net de crockpot aangezet; hopelijk borrelt er een lekkere tomatensaus als ik thuis kom uit het werk. Het is een nieuw probeersel Mocht het mislukken dan trek ik wel een blik tomatenblokjes open... Op het menu staat penne (van rode linzen) met tomatensaus dus. Voor mij met champignons, flespompoen en parmezaan. Voor mijn vriend met tonijn en broodkruim (hij lust geen champignons en parmezaan haha).
Gevulde salade(olijven, komkommer, ei, tomaat, avocado, augurk) met kipfilet gebakken. Kids andijvie, aardappelen en stukje vlees
Aardappels, spinazie en vissticks voor de kinderen. Man eet witte bonen in tomatensaus, aardappels en een slavink. Ikzelf geen idee maar bovenstaande vind ik niet zo lekker
Gekookte aardappels, sperziebonen die vanmorgen nog in de tuin hingen, een geraspte komkommer erbij die ook vanmorgen nog in de tuin hing . En een saté schnitzel
Erin zijn net aangekomen in Hof van Saksen. Dus wordt weer patat Ze hebben hier wel hele culinaire frikandellen, met rode ui
Wij hadden spaghetti met rode saus, gele courgette, champignon, paprika en chorizo. Ernaast wat augurken omdat de kids dit zo lekker vinden.