Ik had goulash en dochterlief rijst, witte boontjes in tomatensaus en stukjes rundvlees. (Zij eet geen goulash) Morgen eten we rode bieten stamppot met ui en uitgebakken spekjes. Lekkerrrr! Nu al zin in!
Wij eten andijviestamppot https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R824408/andijviestamppot met een gehaktbal voor de rest erbij
Ik zoek trouwens een recept voor lasagne. Maar dan een waarbij de lasagne ook echt stijf blijft als je hem snijdt en niet als snot uit elkaar drijft
Je pastasaus minimaal 2,5 uur laten stoven en een tweede saus erbij maken namelijk een bechamel. Dan laagjes maken; pastasaus, bechamel, lasagne blad etc etc.
Man en zoon pasta met gehakt/tomaat/paprika/courgette. Dat vind ik nu tijdens de zwangerschap niet lekker meer! Dus ik heb aardappelgratin met rode kool/appel gegeten. Lekker
Het belangrijkste is dat je een goed recept hebt voor de bolognesesaus. Ik gebruik altijd het recept van Matt Preston (masterchef Australia) en daar zit zoveel smaak aan, heerlijk. En dat laat ik dan ook heeel lang pruttelen, minstens 2 uur maar vaak nog veel langer. En dan is de opbouw belangrijk. Zodra je te veel saus tussen de pasta doet, loopt het eerder eruit.