Zoontje vroeg van de week al meerdere keren of ik rode pasta saus wilde maken. Dus de hele dag een pan staan pruttelen met eigen gemaakte pasta saus, hebben we van gesmuld vandaag. Morgen pizza denk ik of hutspot.
Gisteravond twee boemboes gemaakt, voor rendang en sajoer boontjes. De rendang staat inmiddels al een half uur op in de slowcooker. Straks alleen nog de boontjes afmaken en rijst bij koken. Nou al trek, haha!
Maaltijdsalade met: Gebakken aardappel, veldsla, komkommer, tomaat, avocado, mozzarella en gerookte kip. Daarbij stokbroodjes met kruidenboter
Wij gaan vandaag voor makkelijk: gebakken eieren met spek en tomaat. Man op brood, ik op een salade van spinazie, echt zo lekker!
Vandaag een maaltijd die ik tijdens mijn studententijd veel maakte: Spaghetti met een saus van spinazie à la crème, kruidenroomkaas, uitgebakken spekjes en champignons. Makkelijk, goedkoop, snel klaar en zoonlief eet t ook graag, dus eindelijk weer eens zonder piepen aan tafel!
Van alles wat; ik ravioli bolognese, de oudste noodles van Maggie, de jongste hetzelfde of pizza en vriend ook pizza
Wij eten de komende 2 weken grieks want wij zijn op vakantie zal jullie niet vervelen met al dat lekkers.