Gisteren ging ik uiteten met vriendinnen. Thuis aten ze restje linzensoep, menemen (Turks roerei met groenten), Turks brood en salade. Vandaag eten we bij vrienden.
Vandaag lekker makkelijk een zak Italiaanse aardappeltjes schotel opengetrokken van Aviko met daarbij een bakje verse appelmoes en braadworsten.
Wij hadden gisteren een bloemkool curry met rijst. Vandaag gebakken gnocchi met worstjes en een klein ovenschoteltje met gegrilde aubergine, mozzarella, passata, basilicum en geraspte kaas.
Kip cordonbleu , bloemkool ( ik weet nog niet of ik er saus overdoe, ben niet zo van de saus) en gekookte aardappelen
Er moet gesport worden en ik zit thuis met een longontsteking. Ik maak dus denk ik maar een snelle pasta.
Ik kwam hier vanmorgen eens neuzen voor inspiratie voor het avondeten en dankzij deze post was mijn "wat -moet -ik -nu -weer- eens -verzinnen- om- op -tafel -te -zetten- vanavond -probleem" in 1 klap opgelost. Zij het in een tikkie aangepaste versie. Dus vanavond eten we Griekse aardappelschotel van Aviko, appelmoes en gepaneerde kipschnitzel. En morgen eten we nasi met saté, augurkjes en kroepoek.