Gister aardappel, broccoli kaassaus en visfilet met spinazie in een krokant jasje.. vandaag zal ik even mijn inspiratie hieruit halen. We eten al 3 weken volgens mij vegetarisch... maar ik mis het well...
Hier vandaag ook vegetarisch: Ik maak tomatenrisotto. Heb al een heerlijke kerstomatensaus gemaakt dus vanavond alleen echt afmaken.
Ivm met dochter ophalen van kamp, andere dochter ophalen van school (wordt nu weggebracht omdat het stormt) en een ouderavond op school, wordt het een makkelijke maaltijd: friet met snacks. En ik eet denk ik een maaltijdsalade.
Ik denk dat we maar wat belegde broodjes meenemen, want we hebben om vijf uur een afspraak. Als het qua tijdsduur meevalt zullen we ergens nog wel wat halen.
Hier een makkelijke maaltijd vanavond want de mannen zijn zenuwachtig voor de voetbal wedstrijd van Feyenoord - Manchester United Die krijgen dan geen hap door hun keel. Dus of het worden gebakken aardappeltjes met een kipfiletje en doperwten/peentjes of nog makkelijker gewoon lekker warme broodjes uit de oven met verse soep ofzo.
Verse pasta met een sausje van kookroom, ui, knoflook, courgette, champignon, ham en een beetje kaas.
Sperziebonen stampot met bosui. Zit een sausje door van cherry azijn, olijfolie, mayo zout en peper. (Recept coop) net even geproeft en tis erg lekker!
shoarma met pitabrood en pita tosti met kaas , zelfgemaakte tonijnsalade op glutenvrije broodjes voor mij en salade ernaast met gegrilde groentes.
Heerlijk pasta met zelfgemaakte pastasaus van verse tomaten uit eigen tuin. Bijna 1.5 kilo tomaten konden we plukken en binnenkort weer