Dochter een macaroni. Wij eten als de kinderen op bed liggen tapas die we laten bezorgen. Vriend is vandaag 10jaar in dienst bij zijn werkgever. Klein feestje.
Aardappeltjes en vissticks voor manlief voor mij met een flinke groente loempia Straks word er nog een keer gegeten.. penne met champignon roomsaus en spinazie en restjes voor morgen
T is uiteindelijk een bal gehakt en een loempia geworden.. Er kwam een man langs voor de servicebeurt van onze stofzuiger, die zou tussen 16u en 18u komen, hij kwam om 17.55 en ging om 20.15 weg
Verschrikkelijk was het, heb maar niks gezegd vanmorgen toen we zaten te eten Mijn zoon heeft niet veel gegeten gisteren, mijn man heeft met zijn vrienden de Mac Donald leeg gegeten denk ik ( prullenbak lag vol met papiertjes van de Mac )
hahaha, heerlijk ! ( heb ook wel zin in macie... ja ook nu om 9 uur haha) offtopic; was verschrikkelijk eh die wedstrijd, BALEN!!
Tomatenrisotto, zouden we gisteren al eten. Maar toen hebben man en dochter kipkluifjes en salade gegeten en zoon en ik broodje rib-eye en salade.
Haha, nou begin nu echt een knorrende maag te krijgen, denk dat iedereen van mij op zal kijken als het hier zo vroeg naar een heerlijke maaltijd zal ruiken en wat zou de bezorger nou denken als hij zo vroeg iemand op het werk een warme maaltijd bezorgd hahaha