Een fantastisch recept uit een spaans kookboek! Kip met spekjes, paprika en lente-ui in een sausje van oa bouillon, paprikapoeder, laurier. Ik denk dat ik er wat aardappels bij kook
Ik ben hier op het forum geinspireerd geraakt om een crock-pot te kopen. Vanmiddag geleverd, en het eerste maaltje staat te pruttelen: Vlaams stoofvlees. Zal wel voor morgen worden, kon er niet op tijd aan beginnen dus hij moet nog tot 20u opstaan. Maar stoofvlees wordt toch beter na een dag. En dan morgen serveren met frietjes, spruitjes en waterkers, jummie! Ik ben heeeel benieuwd!
Vandaag had ik weinig te doen, dus ik besloot om uitgebreid te koken: biryani, curry van lamsvlees en aardappelen, rauwkostsalade en samosa's yummmmm
Gisteren tapas avondje: knoflook-chili garnalen, tortilla met chorizo en doperwtjes, albondigas, patatas bravas, honing-mosterd kip. gegrilde paprika gemarineerd met knoflook, peterselie en citroensap voor op brood. Tapenade, gemarineerde olijven. Het was heerlijk! Vandaag gaan we denk ik voor pompoensoep of eten we buiten de deur.