Vandaag: Grillburgers, gebakken bistro aardappeltjes en sla met gekookt eitje, augurk, tomaat en mozzarella. Zin in! Voor ergens de komende dagen ook al boodschappen gedaan: Pasta kip pesto Romige tomatensoep met mascarpone en Italiaanse (afbak)bollen. Morgen zijn we een dagje weg dus zien dan wel waar en wat we dan eten..
Quiche-achtig ding uit de oven. Spekjes, prei, champignon en courgette bakken, in ovenschaal mikken, mengsel van 4 eieren en crème fraîche erover, bestrooien met geraspte kaas. In de oven en klaar.
Pasta met kruidenkaas en room. Kip, Champignons, groene asperges, venkel, tuinerwtjes en daarbij een rucola salade
Thaise curry met bonen, kikkererwten en paprika. Daarbij naan. Morgen kip tandoori met rijst en bloemkool
Ik zou aardappelpuree maken, met worteltjes en een vegetarisch schnitzel-iets. Maar toen hoorden vriend en dochter dat de buren Chinees gingen halen. Dus nu eten wij ook Chinees.
Mijn dochter en ik kregen onverwachts bezoek van mijn ouders en oma, toen hebben we lekker friet met snacks gehaald
Haha was het ook! Ja heb ik: https://www.keukenliefde.nl/kippannetje-met-champignons-en-room/ heb de bleekselderij vervangen voor prei en geen wijn maar bouillon gebruikt! Voor de risotto een sjalotje gefruit en dezelfde bouillon gebruikt.