Ik ben toch gaan koken en ben daar uiteindelijk erg blij mee Voorgerecht: coquilles met bloemkoolmousseline en baconcrumble Hoofdgerecht: pasta met grote garnalen in romige witte wijnsaus met geroosterde tomaatjes Dessert: warme rode port kersen met mascarpone
Ik maak een Poolse stoofpot, bigos. Als toetje maak ik iets Antilliaans, namelijk kesio. In beide al weken zin en vandaag is de dag dat ik beide ga maken
Bbq gaat hier aan ivm verjaardag. Broodjes hamburger, speklap, worstjes en ganzen borst gaat erop. Daarnaast diverse salades met stokbrood en smeersels Fruitsalade na
Gefeliciteerd Hier eten we burrito's: wraps gevuld met groenten, bonen en een sausje. Geraspte kaas erover en in de oven. Geprakte avocado en creme fraiche erbij.
Maaltijdsalade met gebakken aardappels, veldsla, tomaatjes, komkommer, mozzarella, avocado en bosui. Daarbij gebakken gemarineerde kipkluifjes
Wij waren gisteren uit eten trouwens. Grappig concept: soort van tapas, maar dan niet Spaans maar Oosters en Mexicaans (gekke combi, maar alles was heel lekker). Ik heb loempiaatjes, burrito, iets avocado furikake (pittig) en carpaccio van biet gehad. Allemaal vega. Toe bananencake met chocolade-ijs. Oh ja, en virgin cocktails