Couscous met verse basilicum en feta erdoor. Chinese roerbak met sugarsnaps, rode paprika en paksoi met oestersaus Gebakken kipfilet.
Tijd om een nieuw recept uit te proberen: https://www.eetspiratie.nl/kip-met-zwarte-peper-en-noedels-slowcooker/ En daarbij zoetzure komkommer en kroepoek (cassave en bali)
Ah, wat een mooi compliment! Dachten mijn kinderen er maar ook zo over, haha! En eerlijk, niet alles lukt altijd even goed hoor
Ja @Adje, je kookt zo te zien lekker én verantwoord! Hier vanavond zeebaars op de Green egg, haricots vers en dan nog iets verzinnen. Aardappel partjes bij de bbq ofzo.
Lamsrack met aardappelpartjes en rode wijn saus. En als toetje zelfgemaakte groene thee creme brulee met aardbeien en blauwe bessen en ijs
Gisteravond sushi (vegetarisch helaas, maar toch ) Vanavond weten we nog niet, waarschijnlijk broccoli, bloemkool, kip en pasta
Nou je probeert het tenminste! Klinkt heerlijk allemaal. Ik zie soms zulke lekkere dingen voorbij komen. Ik haat koken. Ik haat het nog meer op eind van de dag. Het is dat ik moet maar anders.... Word vandaag iets halen, broodje ergens ofzo.