Heeft er iemand misschien een lekker en niet te ingewikkeld recept voor roti? Zou het graag een keer willen maken.
https://www.metronieuws.nl/niet-gebruiken/extra/2011/02/zoals-oma-roti-maakte-zo-hoort-het-en-niet-anders
Ik maak t met kip ketjap je kan ook kip massala doen, wat je zelf lekker vind. Hier het recept van kip ketjap: Kip Ui Boullion blokje en evt extra zout Knoflook Tomaat puree Gember vers of poeder Ketjap (het liefst Helens heet-zoet) Vet sin (is stiekem echt heel slecht voor je maar geeft net even extra smaak...) Ei Aardappel Kousenband Madam janet Selderij Kip klein snijden met ui en knoflook in wat olie zetten. Tomaat puree erbij, ketjap, vet sin, ketjap en boullion en gember. Even marineren. Dan met een half kopje water stoven. Aardappel klein snijden en erbij doen. Kousenband erbij als de aardappel bijna gaar is met madam janet (zorg dat deze niet open breekt) Selderij fijn snijden erdoorheen Ei koken roti bakken Kousenband kan je ook apart koken en met knoflook en madam janet sambal opbakken lekker pittig en de aardappeltjes in water koken met kerrie poeder erdoorheen. Wij vinden alles bij elkaar in de saus het lekkerst!
Ik ga uiteten met vriendinnen. Mijn man maakt een Turkse ovenschotel met aardappel, gehakt en tomaat voor hem en de kinderen.