Eet vanavond alleen met de jongste en heb een bak nasi met kip uit de vriezer gehaald. Magnetron in en klaar Bak er nog wel een eitje bij en uiteraard mag de satesaus niet ontbreken
Doritos chips, gehakt, tomaten, ui ,en daar boven wat geraspte kaas en dan in de oven. later nog sla en crime fraiche er bij. Heerlijk recept
Pasta met funghisaus, gebakken champignons, gebakken spekjes, pijnboompitten, parmezaan en rucola erbij. Geen idee of het lekker is, probeersel. Kids een hamburger erbij. Man en ik entrecote met gebakken ui en gebakken champignons.
Mijn ouders kwamen eten dus sataraš met Turks brood en voor wat extra erbij groenten- en kaasbitterballetjes, en mini bamihapjes.
Man en ik chineze tomatensoep uit pak. Zoon erwtensoep uit blik. Stokbrood met smeersels en nog wat komkommer. Lekker makkelijk.
gebakken aardappeltjes, broccoli, bloemkool en groentenburger (oeps, daar waren die groentenburgers dus voor die we vrijdag hebben gegeten *facepalm* )
Van alles en nog wat. Broodje ei, lasagne uit de oven, ovenpizza. Wat er in de kast/koelkast ligt en waar je zin in hebt, want ik kook niets Haha