Plan is gebakken aardappelen, boontjes en varkenshaas in zoet-zure saus. Maar ik heb er niet echt zin meer in. Had deze ochtend de aardappelen en boontjes al gekookt. En nu ik er zo naar kijk denk ik toch maar niet. Geen idee wat dan wel.
Ik ook! Lekker met frietjes . Ik ben maar alleen thuis vandaag (ML zit in het buitenland en de kinderen hebben allebei een kinderfeestje). Man en kinderen houden niet van mosselen, dus een goede gelegenheid.
Ga zo op visite maar ben de jarige aan het helpen. _ Vanaf is de keuze appeltaart of perentaart, de 2de staat nu in de oven de appeltaart is al klaar. Van hamlappen blokjes gemaakt en gemarineerd. Nu krijgt ze ook een moslim op visite dus ook van malse kiphaas fileetjes blokjes gemaakt en gemarineerd. Dat ga ik bakken in de koekenpan en worden de borrelhapjes. Van gerookte forel hebben we een salade gemaakt dus ik denk dat we straks wel lekker eten
Met mijn vriendinnen lekker uit eten vandaag: sushi!!! Onze mannen gaan met de kinderen iets in elkaar flansen....