Voor de heren 10 minuten tomatensoep à la Mary Berry, en voor mij een bloemkoolsoepje van een restje bloemkool. Met brood erbij.
Smeer je de wraps dan ook in met smeersel? of wrap warm maken en dan gehakt met paprika? Ik vind wraps zo lekker maar ben er zo inspiratieloos in terwijl er zoveel mogelijk is, en het is altijd snel klaar. ideaal
Couscous met groentes (pompoen, wortel, ui, pastinaak, courgette en aubergine) en lamsworstjes in een soort sausje.
Wraps met kip, courgette, ui, paprika, mais. En creme fraiche en heksenkaas. En sla met avocado, tomaat, limoensap etc.
Soep van pompoen, ui en zoete aardappel, met kokosmelk, gember en citroen. Het ruikt echt heel lekker in de keuken Bekijk bijlage 591187
Planning was hutspot, maar werd onverwacht door mn man mee uit eten genomen voor mn verjaardag Heerlijke penne met safraan, courgette, cherrytomaten en gamba's gegeten en een toetje met heul veel chocola
Gebakken aardappeltjes met worteltjes en stoofpeertjes. Man en oudste zoon hadden worstje erbij, ik en jongste zoon tilapiafilet