Niet ziek geworden! En de smaak was ook goed, vooral de pompoen was lekker. Het was ook wel heel romig, had iets minder gemogen. Ik geef het een 7/10 op de kant-en-klaar-schaal.
Mexicaans! Tortilla met een bonenschotel, krokante kip, en een maïskolfje. En natuurlijk tortillachipjes met guacamole dip.
Een 'wokprutje': chorizoworstjes in kleine stukjes, aardappelblokjes en verschillende groenten die ik nog heb liggen.
Ik eet nooit agv maar had zo'n zin in rode kool met gekookte aardappels en een rundervinkje. Nou het was heerlijk!
Pannenkoeken. Het geheime recept van Polle van polles keuken (efteling). Afscheidscadeautje toen ik stopte met werken daar vorige week.
Mijn ouders hadden ooit zo’n grote vrieskist op zolder (naast mijn kamer) met grote zakken doperwtjes en mais. Ik ging daar altijd stiekem van ‘snoepen’. Heerlijk hoe het ontdooid in je mond . Dus ik vind het briljant, haha.
Hihi, ja! Ik vind het zelf ook wel lekker, voor 1 of 2. Maar geen hele zak Maar goed, ze vroegen er zelf om Sterker nog: ze waren teleurgesteld dat ik een deel warm had gemaakt. Tsja...
Zoetzure kip met doperwten, paprika en ananas, basmatirijst, kroepoek en komkommer En als toetje mokkacrème met slagroom
@Adje , hoe maak jij de mokkacrème? Wij eten de kip van @Tuttebella met pasta en salade! Ben heel benieuwd
Normaal maak ik een creme van eieren, room en suiker. Maar ik kwam dit recept tegen en dan worden de eieren en suiker blijkbaar vervangen door marshmellows. Geen idee nog of het lekker is, maar leek me wel een makkelijk recept. Bekijk bijlage 592448
Ik heb boontjessoep op te staan wat we of vandaag of morgen gaan eten. Mocht het vandaag niet worden dan gaan we denk ik voor een broodje shoarma.
Ik ga uit eten, dus ik heb voor vandaag de portie gebakken aardappeltjes, groenten (erwten en wortelen denk ik) en vegaburgers/tartaartjes staan. Hoef ik dat niet te eten