Eten vandaag bij mijn zus, dus geen idee. Maakt me ook helemaal niet uit wat we eten, ben allang blij dat ik niet hoef te koken vandaag
Geroosterde citroen-oregano krieltjes, rul gekruid gehakt (te lui om ballen te draaien) en geroosterde flespompoen. En toetje: panna cotta met frambozencoulis
Geen zin in koken, dus eten wij kaiserbroodjes en stokbrood met verse tonijnsalade en verse roomkaas la place met zalm en sla.
Oh wat lief! Maar ik ben bang dat ik daar niet goed genoeg voor ben . Mijn jongste dochter zegt wel eens tegen me: ‘mam, jij moet echt meedoen aan masterchef’ en dan moet ik altijd even uitleggen dat ik vooral goed een recept goed kan volgen, maar niet uit mezelf al die dingen kan. Bagger geheugen ook, dus ik moet altijd de ingrediënten checken en oventijden, etc. Zodra ik zelf eens wat probeer, mislukt het hopeloos
Gisteren: Zelfgemaakte nasi met Saté, gebakken eitje en kroepoek.. Vandaag: Gebakken aardappeltjes, sla en Kip vleugeltjes..
Iedereen wat anders hier Man van over gebleven stokbrood van gister een panini gemaakt. Kids pizza En ik een salade gemaakt
Wraps met prutje van vega-gehakt, paprika, erwten, mais en bonen. Creme fraiche, geprakte avocado en kaas
We hebben aardappelpuree met kip gestoofd in appelsap, verse appels en haricot verts gegeten. En als toetje chocolade muffins, blueberry muffins en apfelstrudel. Was lekker!