Gister gebakken aardappeltjes, kip en stoofperen Vandaag: ik weet het nog niet zo goed. Misschien dat ik een lekkere pan soep maak of een salade
Hamburgers/Groentenburgers dus ze zelf mogen beleggen met Tomaat Sla Komkommer Avocado Ananas Uitjes Kaas Gebakken ei Erbij waarschijnlijk weer bevroren sperziebonen...
Oh misschien bedoel jij wat anders. Je bedoelt zeker die Indonesische gebakken banaan in deeg. Die heb ik nog nooit gemaakt. Ik koop altijd echt een bakbanaan bij de toko of ah. Dan zo rijp/ zwart mogelijk.
Man en dochter eten bij opa en oma heb alleen geen idee wat.. Ik eet op mn werk, heb mihoen met kip en ajam pangang gehaald voor vanavond..
Man en kinderen eten aardappelen met broccoli en saucijzen. Ik eet op mijn werk, erwtensoep en een kant en klare maaltijdsalade
Man en kids aardappels met stoofpeertjes/rabarber en stuk vlees Ik een salade met oa mais, bleekselderij en kipdijfilet
Gisteren: Zoon spaghetti met gehaktballetjes Dochter rijst met een paprikastoof en chipolata worstjes Man rijst met ossenstaart en allerlei groenten Ik een kopje bouillon Restjesdag want ben nog steeds ziek
Gister alvast opgezet Een pan met boeuf bourguignon Eten er aardappel/knolselderijpuree, stoofpeertjes en een stokbroodje met eigen gemaakte kruidenboter bij. Mijn moeder blijft hier ook eten
Man gaat met de meiden en zijn ouders een weekendje naar de Efteling. Ik blijf thuis met zoon. Hij krijgt vanavond pannenkoeken en ik ga lekker in mijn eentje kaasfonduen, met stokbrood, hamrolletjes, ananas en gedroogde vijgen. En ondertussen filmpje kijken
Pasta met roomsaus, bieslook, peterselie, zalm en parmezaan. Denk nog wel iets van een tomatensalade erbij.