De kinderen koken vandaag: Tomatensoep met brood en kaasjes en als toetje hebben ze aardbei pannacotta gemaakt.
Wij hebben deze middag iets laten komen, man had grote honger en ik was laat terug van de dokter. Dus voor deze avond mochten de kinderen kiezen. Ze wilden potnoodles. Prima voor mij maar dan moesten ze ook nog iets van soep. Het werd groentensoep. Ik heb er een broodje met roerei bijgegeten. Man schuift later een pizza in de oven.
Oh ja, met 'erwten-ijsjes' natuurlijk. En ik heb de broccoli opgebakken met sojasaus en sesamzaadjes, want ik vind kale broccoli echt saai
O wat was dit lekker!!!!!! En sorry dames met het calorieën topic. Ik heb hier graag de 300 cal voor over per plakje!!!! Bekijk bijlage 595308
Man en kinderen eten rijst met tonijn, gebakken paprika en ui en salade Ik ga met een vriendin naar Shabu Shabu
Gyros met zelfgemaakte tzatziki, pitabroodjes (zelfgebakken door Milan, als hij daar na school nog zin in heeft ), gebakken champigons/rode ui/paprika/courgette en sla.
Gisteren bij me ouders gegeten, kibbeling en een broodje. Vandaag zalm uit de oven, rijst en gegrilde courgette met pecorino kaas erover.
Konijn in het zuur, aardappels met spruitjes,appelmoes en cranberry compot allemaal zelf gemaakt. Hoezo ik heb verlof haha
Dochter: Bij vriendinnetje en na het sporten nog kipkluifjes Man: Kipkluifjes en nasi Zoon: Maaltijdsalade en na het sporten brood met ei Ik: Spaghetti denk ik maar.