Man eet op het werk dus ik denk poffertjes, alhoewel ik nu ook zin in pizza heb gekregen door dit topic.
Wij hadden gisteren mini tortilla’s met Kipgehakt, zwarte bonen en mais. Ernaast een sausje van crème fraiche, een beetje geraspte kaas en wat tomatensalsa. De kinderen eten hier altijd erg goed van, vaak 1 met vlees en dan nog 2 vegetarisch (alleen saus, tomaat en kaas).
Gisteren zelfgemaakte broodjes hamburger met salade. Vandaag couscous met geroosterde groenten en feta. Voor man en zoon een worstje erbij
Vandaag komen vrienden langs dus mijn man gaat full-out Japans maken. Gyoza, japanse rijst, radijs-daikon salade, spitskool roergebakken in miso, taugé met goma dressing, spitskool in goma dressing, en twee soorten kimchi (dat is dan Koreaans). En volgens mij ook nog iets anders met taugé wat we een keer in een restaurant hebben gegeten.
Gisteren reepjes varkenshaas in zoetzure saus en gebakken aardappelen. Vandaag broodje hamburger (zelfgemaakt) met frieten en salade. Ik krijg boodschappen binnen rond de tijd dat ik normaal kook dus iets lekker snel en makkelijk.