Pasta met kastanjechampignons, groene asperges, tuinerwten en rode ui. Gemaakt in een sausje van Boursin en een beetje kookroom. Simpel maar even snel, eet alleen met mijn zoontje.
Boerenkook met worst natuurlijk en zelf zonder spekjes, mijn man spekjes met boerenkool en worst en de meiden net als mij.
Hier konijn in het zuur, spruitjes en Aardappelen. Appelmoes en cranberry compot alles zelf gemaakt.( over van gisteren)
Als jullie wraps maken wat doe je erin? Vandaag eten we allemaal iets anders. De jongste pannenkoeken. De oudste en ik brood met ovenkroketten en man met de middelste friet met minisnacks. De middelste heeft zijn kinderfeestje. Ze zijn lasergamen en paintballen enzo. Man is mee en ik ben met de 2e auto meegereden om iedereen te brengen. Omdat de jongste te klein is ben ik met haar teruggereden. Straks moet ik ze weer ophalen.
Vooraf verse tomatensoep, daarna kabeljauw in Parmaham, gepofte tomaatjes en spaghetti Kindjes eten de tomatensoep en pannenkoeken Baby gaat voor bloemkool, avocado, tomaat en stukje kabeljauw.
Meestal een prutje van (kidney)bonen, paprika, mais, erwten, met wat kruiden. En dan geprakte avocado, creme fraiche en kaas voor wie wil. Maar soms maken we quesedillas met zwartebonenpasta en tomatensalsa.
Heb soep met rode curry gegeten en wraps met spinazie. Dochter toast met zalm en kipnuggets (en een gigantisch 'kinderijsje')
Risotto met kip en prei en een salade met geroosterde paprika, feta en cashewnoten Toetje: chocolade panna cotta met gezouten karamelsaus
verse groentesoep met balletjes en heeeel veel groente...en stokbrood met kruidenboter en filet erbij