Grappig, als ik op z'on moment nog improviseren moet, verandert het menu 9 van de 10x spontaan in frietjes/pizza of what so ever On topic: we eten hutspot met uitgebakken spekjes en rundersaucijsjes.
Durf ik niet te zeggen..... Heel fout uit een pakje van knorr wereldgerechten. Ik kook bijna altijd vers maar deze is gewoon zo lekker uit een pakje.
Hahaha Was er al bang voor. Als pure Indiase gruwel ik van Tandoori van Knorr. Het lijkt er geeneens op. Ik hoopte op een lekker recept. Maar hee; als jij het lekker vindt eet je het toch fijn? Niets mis mee Zo vind ik sommige Indische gerechten van Knorr ook heel lekker maar kijken de van origine mensen uit Indonesië mij vast ook aan alsof ik niet goed bij m’n hoofd ben
Haha. Maar heb je geen familie dan die het je kan leren? Ik kan die saus als soep opeten zo lekker vind ik het
Ik denk rookworst met knödel en witte bonen in tonatensaus. Maandagen eten we altijd makkelijk en snel haha.
Geadopteerd Als soep Dat heb ik met de saus voor macaroni die m’n moeder maakt. Die is heel anders dan normaal. Soort dikke tomatensoep met balletjes maar zó goed! Echt uit Limburg zegt ze zelf...
Helaas is de glazen plaat achter het fornuis in 1000 stukjes gebroken dus durf het eten niet meer aan, al zag ik niets van glas in de pannen maar vertrouw dat voor geen meter meer.. Man en dochter hebben tomatensoep met een broodje op en ik eet zo een loempia..
Ik zit nu in de bus naar huis en hoop om 19:00 uur thuis te zijn. Ik gooi dan m’n verse tortellini van de AH in de pan met een sausje en call it a day...
Wij hadden kip korma met puree en boontjes. Man wilde wraps met gebakken aardappelen en boontjes maar ik ben deze ochtend terug mijn bed ingedoken dus de aardappelen niet voorgekookt en nog niks gesneden voor de wraps. Kip korma en puree ging sneller