Heb nog een restje Italiaanse groenten in de vriezer en lasagna bladeren gewoon en glutenvrij. Dus wat gehakt,bechamelsaus, 2x mozzarella, gekruide frito en geraspte kaas erbij en dat worden 2 schalen lasagna vanavond. Morgen rijst met groente curry en wat satesaus en kroepoek uiteraard en een paar saté stokjes . ( Zoon eet vanavond brood en morgen rijst met boter en suiker, saté stokjes en kroepoek)
Biefstuk met champignonsaus, frieten en coleslaw. Morgen zal het iets voor de microgolf worden. Kinderen hebben halloweendisco. De jongste vlak na school tot 16.15. de oudste van 16.30 tot 17.30. Dus eerst oudste ophalen, snel iets laten eten en dan verkleed terug naar school. Jongste ophalen, oudste naar binnen terug naar huis met jongste en hem iets laten eten. Terug de deur uit om de oudste op te halen en dan naar huis, huiswerk doen met ze en dan man en ik iets eten en kinderen naar bed. Hoop dat het allemaal goed gaat want te bussen rijden al 2 dagen niet op schema.
Boeuf Bourginon met rode kool salade, puree van zoete aardappel en voor wie wil een aardappelkroket. Baby eet geroosterde pompoen, zoete aardappel en een stukje gestoofd rund.
Gebakken aardappeltjes, kleine gehaktballetjes, spruiten met spekreepjes,knoflook,ui,sambal en ketjap, voor wie geen spruiten wil heb ik bloemkool.
Kinderen: Poffertjes, hebben nu halloweendisco op school Wij: Hertenbiefstuk met portsaus, krieltjes uit de oven en peultjes
Wij aten vandaag opgebakken aardappelen met broccoli en kipschnitzel, voor dochter een chipolataworstje erbij
Gisteren rauwe andijvie stamppot met gekruid gehakt en gebakken paprika en een gekookt ei erdoor. Vandaag rijst met kip kerrie saus
*zucht* voor de komende 3 dagen staan op het menu: pasta bolognese (maar de saaie variant, want moet snel klaar zijn) groene pasta (de immer favoriete pasta met spinazie en pesto) aardappeltjes, groentenburgers, broccoli en bloemkool Bleeeeeegh... Ik heb in geen van alle zin