Ik ga vandaag met mijn dochter lekker frietjes halen. Milan heeft een kinderfeestje en mijn man heeft beurs.
Ik schuif dit door naar morgen. Geen idee wat het dan vandaag gaat worden, maar voel me te beroerd om te koken.
Varkenshaas schuift door naar morgen. Man heeft op een Duitse markt sarma gekocht wat we vanavond eten.
Wintergroenten uit de oven,(pastinaak,ui,pompoen,zoete aardappel, spruitjes,wortel en bietjes) en ik denk nog een stukje kip uit de oven.
Gisteren geroosterde aardappels, kipschnitzel, bloemkool met kerriesaus Vandaag zelfgebakken frietjes
Wij: maaltijdpita’s met gyros, ijsbergsla en zelfgemaakte aioli Dochter: pannenkoeken met banaan en spek
Dit wordt het toch weer niet. Dacht dat ik alleen maar last had van de naweeën van migraine, maar kreeg ook koorts en spierpijn. Dus man kookt vandaag. Wordt waarschijnlijk een salade, kip cordon blue en gebakken ardappeltjes.
Kip madras met zo'n verspakket van de ah, ben benieuwd... Nog nooit daar madrassaus mee gemaakt. Oh, en extra sperziebonen erbij, want vond het te weinig groente