Oh, ik ben heel lui vandaag! Had nog een grote bak bolognese pastasaus in de vriezer staan. Die heb ik net uitgelegd en hoef dat vanavond alleen op te warmen en verse pasta te koken.
Ga pannekoeken bakken, voor mijzelf 1 hartige pannenkoek met oa: kaas, spek, ui, knoflook, champignons en kipdij. De mannen zullen er vooral poedersuiker/stroop ed op doen
Voor mijzelf magnetronmaaltijd macaroni carbonara in verband met late dienst, en voor partner en onze zoontjes heb ik stamppot andijvie met spekjes en erbij rundvlees klaar staan.
Het is weer maandag dus iedereen eet iets anders Zoon: Broodje hamburger en een salade Man en Dochter: Nasi en babi pangang. Maak steeds een grote hoeveelheid, vriezen we in. En eigenlijk willen ze dat elke maandag dan weer eten. Gisteren dus maar weer vers gemaakt Ik: Pasta met tomaat, knoflook, olijven en een stukje kabeljauw.
Dat klinkt lekker,heb je een recept? Wij eten wraps met kip en groenten. Even met kaas overbakken in de oven
Ik moet juist vanavond de saus maken en dan extra zodat ik van de week nog saus heb voor de cannelloni
Dit schuift door. Had weer migraine en mijn maag is nu niet zo blij van die medicijnen. Dus koken staat me erg tegen. Ik loop zo na logopedie van zoon nog even de ah in en dan wordt het waarschijnlijk pizza voor de kids, iglo diepvries maaltijd voor man en salade voor mij