200 gr pennepasta Verse tijm 2 takjes 1 groente boulion blokje 500 gram kipfilet 1 rode ui 1 rode paprika 250 champignons 250 250 ml kookroom Geraspte kaas een zakje Snij de paprika, champignons en de ui Verdeel de pasta en de gesneden groente ONGEKOOKT in de ovenschaal. Bak de kip in blokjes even aan met een (klein beetje zout) en gooi dat erbij Los het boulion blokje op in 400ml warm water en doe daar de tijm (alleen de blaadjes) en de room bij. Doe er wat zout en peper bij en giet het over de pasta, kip en groente. Doe er een lading geraspte kaas (ik heb er ook mozzarella over heen gedaan) en zet deze op 200 graden in de oven voor 20 minuten. Daarna zet je de oven op 180 graden en laat je het nog 17 minuten door pruttelen
@Nieuwsgierigbijtje super, dankjewel! Vandaag eten wij penne met broccoli, ontbijtspek en een kaassaus uit de oven
Haha geweldig zulke kinderen! Mijn dochter is een drama betreft avond eten.. geen enkele groente wil ze Wij eten groene kokoscurry met veel groente, zalm en rijst
Ik heb nog bami/nasi in de vriezer. Dus of dat of ik maak een broodje shoarma. Geen puf om iets te koken vandaag
Zelfgemaakte kipekerrie, zilvervliesrijst en voor degene die geen kipkerrie lust is er chicken tonight saté.
Er was nog ietsjes bouef bourguignon over. En heb gebakken aardappels, stoofpeertjes en kippenkluifjes erbij gemaakt.