Salade van sla(deh), tomaatjes, komkommer, gerookte kip, stukjes ei en appel. Ik nog wat geitenkaas, zoon en man gebakken aardappels. Samen een stukje vlees maar weet nog niet wat.
Heb gister een grote pan boeuf bourguignon gemaakt. Maak er een puree bij van aardappel/knolselderij en beetje slagroom en peper/zout
Ik heb een spareribs menu besteld. Die wordt straks rond etenstijd bezorgd. Daar had ik echt zin in. Man is niet thuis. Voor zoontje patat en een frikandel
Makkelijke 'ik heb geen puf'- maaltijd vandaag: Rösti-rondjes uit de oven, een pot doperwten en wortels met een snel-klaar-schnitzeldingetje.
Wij hebben een uur geleden wat hamburgers op de bbq gegooid met als gevolg dat we zo met etenstijd geen trek meer hebben. Het excuus van man was: wat is Koningsdag zonder broodje hamburger..
Al een tijd zin in kaasfondue door het kaasfonduetopic, dus dat gaan we vandaag maar eens doen. En erbij eten we stokbrood, hamrolletjes, ananas, gehaktballetjes, cherrytomaatjes, druiven en gedroogde vijgen. Edit: ik bedenk me dat ik ui ook altijd lekker vind met kaas, dus ik ga even wat experimenteren met gestoofde sjalotjes.