Wij eten zelfs regelmatig bloemkool shoarma. Ipv shoarmareepjes kruiden we bloemkool met wat olie en shoarmakruiden en roosteren dit n half uur in de oven. Zelfgemaakte knoflooksaus en wraps erbij.... heeeerlijk
Ik heb het avondeten overgeslagen. Had laat uitgebreid geluncht en had geen trek rond avond eet tijd hier in huis. Begin nu lekkere trek te krijgen maar hou me in!
Klinkt goed, denk dat ik op die manier mijn zoon wel aan de bloemkool krijg! Moet je dat nog tussendoor even husselen in de oven zodat alles krokant word?
Ja doen wij wel. Halverwege dus even omscheppen. Soms mis ik toch wat vlees erbij en dan doe ik er wat kipfilet bij maar hoeft niet
Ik ben een hele dag alleen thuis. Man is met kinderen naar zijn ouders. Dus ik ga lekker kokkerellen en mezelf verwennen Vooraf: romige wortel-gembersoep met bosui Hoofdgerecht: eendenborstfilet met rode portsaus en sinaasappelworteltjes Toetje: homemade avocado-limoen roomijs
De kids hebben iets bedacht en het gaat worden: Gele Cubaanse rijst met piri piri kippetjes en Mexicaanse bonen
Wij hadden pasta met een tomatensaus en kleine kippengehaktballetjes. Door de saus zat ook prei, paprika enzo. De kinderen hebben er eindelijk weer is goed gegeten.
Doorgeschoven naar morgen. Vandaag zelfgemaakte, goed gevulde groentensoep met balletjes en stokbrood en smeersels erbij
Vandaag hadden we semi-zelfgemaakte pizza. (Koop goedkope simpele diepvriespizza, bijvoorbeeld margherita, als kant en klare bodem en beleg m thuis met toppings naar keuze) Voor morgen twijfel ik nog. Ik denk dat het risotto met champignons en courgette wordt.