Lekker! Ik eet eigenlijk nooit kip bij mijn pasta, maar zag het laatst ook al ergens. Toch eens proberen
Echt heerlijk. Misschien ken je deze al, maar de penne-pesto salade is echt voortreffelijk en heel easy! Volkoren penne, pesto, gerookte kip, olijven, zongedroogde tomaatjes, rucola en pijnboompitjes. Een favoriet hier, vooral met warmer weer.
Om je nog meer te laten kwijlen; hierbij een foto van de salade van afgelopen weekend. Alleen ipv pijnboompitjes, walnoten gedaan.
Hier wordt het pasta met spinazie, groene pesto, pijnboompitten en olijven. Mozzarella met tomaat erbij
Middelste dochter heeft haar kampioenswedstrijd met voetbal. Ze gaan om het seizoen af te sluiten bbq’en met haar team (en vader). Jongste dochter gaat logeren en eet ook niet thuis. Zoon krijgt een boterham met omeletje en rauwkost, zodat oudste dochter en ik met zijn tweetjes in alle rust kunnen gaan kaasfonduen
Vandaag hete kip (sausje van ketjap, ketchup, pindakaas, sambal) champignons met rijst en een salade.
Man eet op de schietbaan en zoon en ik eten een zwitsere aardappelschotel met extra gebakken champignonnen