Jazeker! Kipfilet in blokjes bakken met een gesnipperd uitje en een teentje knoflook. Tl kurkuma tl paprikapoeder halve tl komijn wat zout en peper en verse peterselie toevoegen. Verder wat groente naar keuze toevoegen (paprika, prei en champignons heb ik gebruikt). Mengsel maken van 3 eieren 100 ml melk en een scheutje zonnebloemolie. Loempiavellen dopen in het mengsel, in het midden van het vel een goede lepel kip/groente en daarna het vel vouwen in een vierkantje en afbakken in een koekenpan totdat beide kanten goudbruin zijn. Wij hebben er van gesmuld
Ik heb vanavond pizza besteld bij de italiaan en man en zoon hebben spearribs besteld. Morgen (of eigenlijk vanavond want het is al 00.00 uur geweest) gaan we gezellig uit eten bij de japanner. Nu al trek in want daar zijn we al een hele tijd niet geweest.
Een stuk pizza op een festival, zal morgen of eigenlijk vandaag niet veel beter zijn... misschien dat ik dan voor de afwisseling voor de puntzak met patat ga ofzo.
We gaan vanmiddag naar een foodtruck gebeuren, ik heb geen idee wat we gaan eten, maar het is vast lekker. En nog een voordeel, ik hoef het niet zelf te maken.
Vergeet je portemonnee niet mee te nemen. Zijn daar toen in Amsterdam geweest en t was zoooooo duur Maar veel plezier, vond t wel heel leuk!
Ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor... hopelijk krijg je dan ook een beetje kwaliteit en is het allemaal vers. En anders zijn we zo weer thuis .