Zalm uit de oven, witte wijnsaus met champignons, puree en boontjes. Kinderen krijgen morgen zalmkoekjes, boontjes en rijst met champignonroomsaus.
Gisteren hadden we aardappels, kip schnitzel en boontjes. Vandaag eten we bij mijn ouders. Hamrollade met mosterd/honingkorst, prijsje aardappels en witlofsalade. Oma Pakt uit
Wij eten ook toevallig Japans vandaag alleen thuis, Cha-han (Chinese nasi op z’n Japans) met charsiu en miso soep.
Gisteren verjaardag en daar ging de bbq aan. Vandaag aardappelpuree, broccoli, rode bieten en kipworstjes
Gisteren hebben wij een broodje (on)gezond gegeten en vandaag eten wij patatjes met varkenshaas en een peperroomsausje..
N.a.v. het snackbar-topic ging ik vandaag friet halen. Natuurlijk nam ik teveel. Raspatat oorlog, berehap met pindasaus, frikadel speciaal. En omdat dochter meteen een be erker drinken naar binnen goot en toen na 5 frietjes riep dat ze 'vol' zat, heb ik ook haar kroket nog opgegeten. 3x raden wie daar over een half uurtje (en de rest van de avond, waarschijnlijk) ontzettende spijt van heeft. Maarja, niemand wou de kroket en weggooien is zonde...