Heerlijk een prakkie spinazie a la creme met gekookte aardappeltjes, een gekookt eitje en een lekkere zelfgemaakte mexicaanse gehaktbal.
Vandaag aardappelpuree, broccoli, rode bietjes en kipworstjes gegeten. Gisteren toch maar pizza besteld
Wat leuk dat je dochter kookt! Hoe oud is ze? Ben ook benieuwd naar het recept wat ze gebruikt. We hebben het nog nooit gegeten en we hadden het eer van de week over.
Ze is 14, en het is eigenlijk een beetje chantage dat ze dit kookt. Ik vind het nl. echt niet lekker en zij vindt het heerlijk. Dus als ze voorstelt om dit te eten dan, roept ze snel dat zij wel kookt, omdat ik dan sneller overstag ga Maar het is dus uit een pakje (honig) . Ik zei gisteren tijdens het eten nog dat ik het een keer zelf wil gaan maken, omdat me dat een stuk lekkerder lijkt. Dat werd onder luid gesteun en gekreun ontvangen... Desondanks heb ik gisteren even gegoogled en mijn oog is op dit recept gevallen: https://www.eefkooktzo.nl/chili-con-carne/ Ik denk alleen dat ik daar meer bruine bonen in zou doen en een paprika met de uien meebak.
Vanavond eten we pasta met gerookte zalm, mascarpone-tomatensaus met verse dille en citroenrasp en nog een salade erbij.