De lekkerste chili con carne is toch echt dit recept: https://www.smulweb.nl/recepten/1352628/Chili-con-carne-van-jamie-oliver Daarna houd iedereen ervan
Haha het is het proberen waard. Punt is dat er veel voor nodig is om bruine bonen en/of kidneybonen lekker te maken, vandaar dat ik ga voor maximale inbreng van specijeren.
Wat een slimme dame Het recept wat je hebt gevonden heb ik opgeslagen, klinkt heerlijk zag ook dat ze een recept bij had gedaan van de slowcooker. Nu nog alle kruiden zoeken, het meeste hebben we wel.bedankt voor je tip!
Gisteren heeft ZL gekookt, vindt 'ie echt leuk om te doen <3. Hij maakte een gehakt-groenteprutje wat we aten met wraps, sla en guacamole. Vandaag eten we lasagne met spinazie, champignons en brie.
Op dinsdag eten we altijd makkelijk en van alles wat (tot grote vreugde bij de oudste 2). - Zalmwraps - Kipspiesjes - (Broodje) knakworst - Rauwkost (komkommer, paprika's en wortel) - Salade - Groente omelet En voor de jongste staat een aardappeltje met erwtjes op het menu.
Speklap in stukjes gesneden in een ketjap/knoflook sausje met groente (paksoi, taugé, wortel) en rijst
Voor de kinderen maak ik iets van vissticks, groente en aardappelen. Ikzelf hou het nog even bij de crackers. Word nog niet zo vrolijk van de gedachte te moeten koken, laat staan het op te moeten eten.
We eten vandaag een groentelasagne. Man wil er graag iets van vlees bij dus maak wat kipspiezen met paprika erbij.