Portobello gevuld met geitenkaas, walnoten en honing. Courgette uit de oven en gebakken aardappels met zeezout en rozemarijn
Sloppie Joe’s met gepofte zoete aardappel en een salade met geroosterde paprika en verse ranchdressing
Pitabroodjes met pittige lamsgehakt balletjes, coleslaw en zelfgemaakte knoflooksaus en zoete aardappelfriet.
Heb rib eye en entrecote gekocht, weet nog niet welke van de 2 we vanavond eten. Eten er salade, gebakken champignon/ui/spekjes en gebakken aardappeltjes bij. Ohh en de jongens gewoon een hamburger
Ik zie hier vaker zoete aardappelfriet voorbij komen. Mag ik weten hoe je dat klaarmaakt? Ik maak wel eens gekruide zoete aardappel uit de oven. Maar geen friet, word dat gefrituurd?
Ik doe ze ook in de oven! Snijd gewoon frieten ervan, paprikapoeder, komijn en zout en dan de oven in. Waar kruid jij het mee?
man en dochter hebben bij mijn schoonouders gegeten, aardappels, sperziebonen en rundvlees. ik heb net op mijn werk gegeten. patat oorlog en een frikandel speciaal.
Ik snijd de zoete aardappel in grove stukken en kruid ze met zout, knoflookpoeder, olijfolie en wat gemengde kruiden (kurkuma, gember, paprikapoeder, komijn en zwarte peper). Oh en wat gehakte peterselie of koriander.