Oké, we zijn allemaal niet zo fit hier, dus de stamppot bruine bonen met speklapjes van gisteren schoof door naar vandaag. Gisteren werd het friet. De snackbar houdt van me.
Stomme @#$%&€ zwangerschapsdementie! Ik begin met koken, natuurlijk net 5 minuten nadat de supermarkt dicht is, om tot de conclusie te komen dat de blikken die ik aanzag voor bruine bonen, eigenlijk blikken zuurkool waren. Stik. En geen rookworst in huis. Dus nu werd het creatieve stamppot zuurkool met speklapjes. F*ck it.
Ik wil bij jou komen eten!!! Wij eten spaghetti met ansjovis, cherrytomaten, knoflook en basilicum. Erbij grote gegrilde garnalen in olie, knoflook en chili
Ik ben zo inspiratieloos! Ik wil gezond (het liefst met veel groente) eten maar ook weer niet te lang in de keuken staan
Carnitas op tortilla, met gebakken ui en paprika, verse guacamole en koriander, en een tomaten-maïssalade
Die gehaktballen, is dat met ketjap, grove mosterd en runderfond? Dat recept van de Librije is bij ons altijd een favo! Denk dat ik ze vanavond ga maken met aardappelkroketjes uit de oven en Hollandse roerbakgroenten.